Proizvod koji ste naručili vjerojatno je na putu iz skladišta, očekivani datum isporuke i otpreme nalazi se u pojedinostima vaše narudžbe.
Sustav automatski šalje e-poštu o vašoj narudžbi. Ako prilikom izrade narudžbe unesete ispravnu adresu e-pošte, također je potrebno provjeriti neželjenu poštu u vašem e-mail sandučiću ili "Automatski".
Da, narudžbu je moguće urediti ako narudžba još nije poslana.
Da biste promijenili proizvode u narudžbi, kontaktirajte nas e-poštom.
Narudžbu možete otkazati ako nije poslana, možete je sami otkazati u pojedinostima narudžbe ili nam možete poslati e-mail i mi ćemo je otkazati.
Trenutno, zbog pandemijske situacije, nije moguće osobno podizanje narudžbe.
Kontaktirajte nas i mi ćemo razmotriti situaciju i rješiti taj problem što je brže moguće.
Jedan od najčešćih razloga za ovu situaciju je pogrešno uneseno ime za prijavu (adresa e-pošte) ili lozinka. Ako ste zaboravili lozinku - kliknite na poveznicu "Jeste li zaboravili lozinku?" na stranici za prijavu. Nova generirana lozinka bit će poslana na e-adresu navedenu tijekom registracije. Ako se ne možete prijaviti unatoč novoj lozinci - kontaktirajte nas, mi ćemo vam sigurno pomoći :)
Savjetnik ne može stvoriti narudžbu u ime kupca.
Uređaji označeni kao "Novi iz otkupa" prodaju se u posebnom režimu " posebni režim PDV-a, prema §-u Zakona br. 222/2004 Coll. (0% PDV-a) " i nije moguće primijeniti odbitak PDV-a.
Označavanje telefona NOVI IZ OTKUPA znači da je telefon potpuno nov i da nikada nije bio korišten. Ako je kutija bila otvorena, to je bilo samo zbog naše kontrole. Uglavnom potpuno umotan u originalnu foliju na kutiji od proizvođača. Telefon iz tvornice ima zaštitne folije, nalazi se u originalnoj kutiji , s kompletnom, originalnom i neiskorištenom dodatnom opremom. Dobit ćete jamstvo od 24 mjeseca na svoj novi telefon za kupnju .
Broj bankovnog računa potreban je samo za uplatu unaprijed na račun, u tom ćete slučaju sve potrebne podatke o plaćanju dobiti e-poštom zajedno s potvrdom narudžbe.
To je naravno moguće, obratite se našem korisničkom centru s ovim zahtjevom.
Svi se vaši podaci pohranjuju u sigurnu bazu podataka i ne dostavljamo ih trećim stranama, osim prijevoznicima i potrepštinama za isporuku robe.
Nisu li ti pomogli naši odgovori?